Ons clubhuis word niet alleen gebruikt door onze eigen Scouting maar word ook verhuurd, dit voor een enkele keer of 1 of meerdere dagen per week,  maar het is ook mogelijk om een Zomerkamp of iets dergelijks te houden.

Het Clubhuis bestaat uit, beneden 2 zalen, waarvan één groot en één klein, een moderne keuken, goede sanitaire voorzieningen(ook voor gehandicapten) en een grote garage. boven zijn verschillende kleinere hokken voor de speltakken vanaf 16 jaar. Buiten hebben we een groot speelveld, kampvuurkuil, kano opslag en een klein haventje met steiger.

Je zit in een prachtige omgeving met meerdere toeristische plekken dicht in de buurt, zoals de Zaanse Schans en Amsterdam, We zitten aan het water (sloot) welke perfect is om in de polder te kanoën.
Wij zijn goed bereikbaar met de auto en het openbaar vervoer.

Buiten het gebouw is het ook mogelijk de volgende dingen in goed overleg te huren:

-Pionierhout en touw
-Kano's
-Tenten

Wilt u weten wat wij voor u kunnen betekenen of wilt u meer informatie kunt u mailen naar:

Er wordt niet verhuurd aan particulieren, alleen aan andere (scouting) verenigingen met een maatschappelijke doelstelling.